Blogger Backgrounds

May 25, 2011

S E K A R A N G !

sekarang
aku tengah nak amik LESEN P kete ngan moto
belaja isnin sampai jumaat je...*ikot jadual die

sekarang
aku tengah layan KOREA hahaha mcm biase
movie cikit2 je, laen ak tengok reality TVshow die..yang ade BIGBANG-SHINee-RUNNING MEN-FAMILY OUTING
hahaha best la jugak

sekarang
tengah nak mencarik keje..sbb bapak ak dah bising sangat asyik dok umah jeee...
xnak kuar2...ala kalo ak nak kuar mcm la ayah ak tu bagik...tolonglarhhh
AIM nak carik keje kat BTS-TBS tatau la ade ke tak...kalo ade ade la...kalo xde xpe...

sekarang
nak search pasal BIASISWA..tangok mane yg boleh apply

haaaah
tu je kowt pasal
S E K A R A N G
bye3

4 comments:

amir aizat said...

ohh i tought u da ad keje naa,huhu
yeah boleh beli kereta laa lpas ni!!heheh

aNa said...

hahaha...boleh3 jewwwww

raima said...

waaaaaaah..duk trjah org kan!
hahha, hamek^^
terjah ana balek!

(^_____________^)

aNa said...

hahahaha....

lambatttt ko lambat terjah akkkk

hahahahahah....

tapi ingat saye akan sentiase terjah anda