Blogger Backgrounds

August 25, 2011

Status saya yang terbaru setelah lama menghilang. HaHa



hahaha
rase macam pelik je nak update blog nie sbb dah tatau nak cakap ape dan tatau la sape yang bace
?_?


tapi Dsbbkan dah ade blog so kene la jugak mengisi ruang yg kosong tu ya
lepas nie mungkin aku akan menceritekan segala pengalaman yang aku alami selama cuti nie, lame kot cuti kan kan kan.
so banyak la bende2 yang berlaku pada diriku, kawan2ku, kenalan2ku, hahaha
tengok la nntie mane yang terdetik aku nak cerite aku cerite kalo ak lupe tu nasib la
dan
aku akan buat secare ringkas2 nye supaye senanag bace dan senang paham dan senanag belaja dari pengalaman orang laen. OK


tunggu lah hari kerajinan aku yaaa kawan2.

ehh nie org malas laaa hahaha
OK OK OK




aku akan try jadik macam apek nie Okey...
nal gidalyeo

No comments: