Blogger Backgrounds

August 25, 2011

BIGBANG THE NORTH FACE - ini dulu boleh??

STOP
haha sebelom aku menceritakan pgalaman mase cuti yang panjang lebar boleh x aku nak update pasal nie sikit...ala pasal BigBang laa
hehe
boleh ek???

sbenanye event nie dah lame dah, FB cakap " Updated about 2 weeks ago " haa lame x lame.
so skrg bukan apa aku cume nak share rase sedih aku sikit. time mereka buat event nie Daesung xdapat join sooo tinggal la 4 orang je dari 5 orang...haaa xbest nye..
kpade yg xkenal haha nie
Daesung



what? Big Bang is Back...
Daesung x back back ke???
ape ape la. die mmg ade msalah pon mse tuh so xdpt join member laen buat event nie la.
tapi yg aku kagumnye boleh pulak diorg buat lagu tok event nie. kreatif la katekan
tapi bagus mereka x menyusahkan org laen
sbb

" The North Face CF Song is composed by G-Dragon & Kush "



happy gile diorg.
dan yg bawah nie gamba yg terbaik dan yg aku suke
kalo nak tgk byak lagi pergi la LIKE Big Bang Update kat FB tuhh

sampai sini saja kot aku mau share kat korg
haha ok daaa~
selamat hari raya


No comments: